dinsdag 18 januari 2005

protest!

??hansb0283.jpg
ze zeggen dat mijn haar te lang wordt. dat het over mijn boordje heenkomt. dat ik zo kennelijk wil kompenseren wat er bovenop ietwat dunner wordt. dat ik dus naar de kapper moet. om het weer tot een bij mijn leeftijd behorend model te laten opscheren. zodat ik er weer fris uitzie als een echte kantoorman.
ik denk dat het wel meevalt. en dat staartje wat ik er van de week in had gemaakt (echt een heeeeel klein staartje) was natuurlijk maar een grapje. om partner A te plagen. wat dus lukte. want ze had ook gelijk griezelige visioenen over zwartleren broeken en andere engemannendingen.
maar volgens mij zijn het gewoon die oude fotoos die ik laatst in de kelder vond. waarop ik heel veel met heel lang haar afgebeeld stond. dat genereert gewoon een nostalgiese periode. een beetje hang naar vroeger. weet je wel.
en misschien is het ook wel omdat de kapper veel te veel geld vraagt voor een snelle en eenvoudige knipbeurt. en omdat die euro sowieso alles veel te duur maakt. en omdat die yankees ook maar weer eens naar home moeten. en omdat die identificatieplicht moet worden afgeschaft. en omdat het NUON weg moet. en UPC...
ik kom er echt weer lekker in. lekker even ouderwets protesteren.
beter langharig dan kortzichtig!
tot ik er genoeg van heb.

Geen opmerkingen: