zondag 19 maart 2006

mopje

Bazooka Joe
vele pakjes joeg ik er doorheen. maar het is me nooit gelukt. en iedereen kon het. echt werkelijk waar iedereen om me heen. alleen ik natuurlijk weer niet. ik kauwde en kauwde, ik blies me suf, maar een beetje bel kon ik niet produceren. een mond vol met kauwgummi, maar geen stoernonchalant knappende kauwgomballon. bubblegum noemden ze het, Bazooka bubblegum. nou, bij mij mooi geen bubbles. zelfs geen bubbletjes. bij mij scheurde de kauwmassa altijd gelijk, al voor de eerste blaaspoging. en mierzoet was het. een mierzoet vierkant viesrose blokje kauwgom dat niet wilde bubbelen. dat blok kauwgom was sowieso te groot voor mijn jongejongensmond. kaakkramp kreeg ik er van. dus besloot ik Bazooka voortaan te kopen voor de mopjes. kleine minstripjes over Bazooka Joe. op vettig papier. die spaarde ik dan. dubbele Bazooka Joe mopjes ruilde ik. het kauwgomblokje ruilde ik voor twee mopjes. en everybody was happy.

Geen opmerkingen: