woensdag 11 juni 2008

over zwarte kratten en poolse meisjes


even een blik naar binnen vandaag, even een moment van onvervalst navelstaren. kom dus maar in een kring om me heen staan, pak de hand van je buurman/vrouw, toe maar, ze bijt niet, en beantwoord voor jezelf deze prangende vragen: wat brengt ons hier samen, wie zijn wij eigenlijk en waar zijn wij naar op zoek?
verwacht van mij geen antwoorden, ik heb slechts de koele cijfers. zo blijkt poolse meisjes (maart 2006) statisties gezien het best bekeken individuele stukje van dit blog te zijn. maar poolse meisjes, póólse meisjes, onschuldiger dan poolse meisjes kan ik ze me niet voorstellen. ik hoop dan ook oprecht dat de googlers hier hebben gevonden wat ze zochten.
de fietskrat in zwart (november 2006) is ook zo'n veelbekeken solohit. vraag me niet waarom, hoewel ik destijds veel tijd in research en produktie heb gestoken, dus misschien betaalt zich dat nog steeds uit.
dat de prikkraan (juni 2006) hoog scoort onder losse bezoekers doet me deugd, vooral gezien de verontwaardigde reaktie van de fabrikant in het reaktieding destijds. nooit meer wat op gehoord trouwens.
maar bloot-in-de-tuin (april 2007) vinnik dan weer zo'n rare kinky zoekopdracht dat ik haast blij ben dat de vele perverse hunkeraars er een stukje over een zelfmoordpoging voor terug hebben gekregen.
... en laat je buurman/vrouw maar weer los.
jullie zijn fijne vaste bezoekers.
dank je wel dat jullie hier zijn.

Geen opmerkingen: