vrijdag 27 juni 2008

kommunikatiepaniek

nokia n95
ik laat m'n telefoon vallen. een klein stukje valt ie maar, maar wel stuiterend, metaal op metaal, en het scherm gaat direkt op zwart.
ik haal de batterij d'r uit en stop 'm d'r weer in: zwart scherm, simkaart d'r uit en d'r weer in: nog steeds een zwart scherm, aan- en uitknop, alle knoppen tegelijk, harde reset: mooi nix, het is blijft een levenloos apparaat.
een kleine paniek schiet door me heen. telefoon stuk, morgen op vakantie, geen fotoos, geen routeplanner, geen muziekfilmjes, geen internet, geen weblog. geen weblog? geen weblog? dat nooit! ik moet kummuniceren! waar is de ANWB als je ze nodig hebt? help dan toch! iemand?
als ik het toestel als in een automatisme wat later toch aan de oplader leg floept het scherm aan: batterij is leeg, batterij wordt opgeladen. ofwel: het uit mijn handen glippen en de lege accu vielen toevallig samen, hij is niet dood, hij leeft!
zucht...
zou ik dan toch gewoon last hebben van pre-vakantiestress?

Geen opmerkingen: