woensdag 17 januari 2007

trendy outdoor wintersportgadget


ach gut, wat zonde nou, kennelijk een voor kerst gekregen kadobon, daarna lang nagedacht wat voor dat bedrag kon worden aangeschaft, niet te gulzig alles gelijk opgemaakt, precies vijftien euro uitgegeven, precies tien euro over, aangetekend op de bon, datum erbij, paraafje eronder en dan verlies je je kerstkado prakties voor de deur van de winkel, waar ik 'm natgeregend en bevuild met een spetter vuurwerkrestant honduitlatend vind, mee naar binnen neem en te drogen hang.
en nu? stap ik nu aan de overkant naar binnen? zoek ik nu zonder blikken of blozen een trendy outdoor wintersportgadget uit voor tien euro? of zeg ik tegen de kassamevrouw dat ik de bon gevonden heb? duurt eerlijk het langst? en wie wint daar dan bij?

Geen opmerkingen: