maandag 1 januari 2007

overdosis gezelligheid


goed, dat hebben we weer gehad, terug naar de normaalstand.
nog één uitgestelde verjaardag dan vanavond, maar daarna is 't echt schluss, over en uit. ok, nog wat restjes kalkoen verwerken, laatste oliebollen naar binnen slaan, (zure)haringsalade opmaken en dan herinnert werkelijk niets meer aan de overvloed. op de onaangebroken dure port na, maar die bewaren we voor een speciaal moment, dus die telt niet meer mee. rustieke stompkaarsen d'r uit, boom aftuigen, voor mij mag het nu direkt. ik lijd duidelijk aan een overdosis gezelligheid, zelden verlangde ik zo zeer naar de weldadige zakelijkheid van een modern kantoor.
gelukkig mag ik morgen weer.

update dinsdag: vanmorgen vond ik onze kerstboom onverklaarbaar omgevallen in de huiskamer. er zijn enige dierbare ballen en andere versierselen gesneuveld. ik beschouw dit voorval als een teken aan de wand...

Geen opmerkingen: