woensdag 10 januari 2007

Meisje gaat all the way

klik maar weer
heb ik het niet gezegd? ik wist het wel, ik wist het direkt: Meisje is een del en, hoe klein ze ook is, een del op zoek naar maar één ding: lust, Lust met hoofdletter L. zo'n meisje dat toen ik geen krimp gaf op haar avances als de eerste de beste Medusa tekeer ging en prompt een willekeurig hoofd eiste. dus gaf ik haar het net door mij ontdekte Hoofd. op een presenteerblaadje. wat kon ik anders?
nou goed, ik heb me misschien een beetje laten inpakken door haar onschuldige voorkomen. en partner A had dat natuurlijk gelijk in de smiezen. want die zei nog: dat Meisje is niet kosher, dumpen dus of anders... en als ik nu dat loeder zo all the way zie vozen met het eerste de beste aangereikte Hoofd moet ik partner A gelijk geven.
maar het leek zo mooi, ze was zo lief, zo teer, zo... zo... hoe zal ik het zeggen: puur. precies, puur: een puur Meisje. met dat korte rode jurkje, dat kittige witte schortje, die rood gestifte lipjes... zucht. waar staat eigenlijk dat we monogaam moeten zijn?

Geen opmerkingen: