woensdag 3 januari 2007

Meisje trilt nog wat na

klakkerdeklak
ze moest en zou mee naar mijn eerste totale lichaamstraining. wilde absoluut meemaken hoe en waar ik m'n overtollige kiloos kwijt ging raken. was bovenal erg benieuwd naar de private waterbedhydromassage. ja, Meisje is dan wel klein en fijn, maar ze heeft ontegenzeggelijk een willetje waar je u tegen zegt.
ik wilde geen ruzie met Meisje, nog niet, dus heb ik 'r vanmiddag meegesmokkeld in een opgerolde handdoek, kon ze alles van dichtbij meemaken: mijn geploeter op de helse machine, de warmlauwe douche, de sauna, de standup zonnebank en natuurlijk haar grote wens, de private waterbedhydromassage.
nou, dat viel niet mee. want waar ik met mijn natuurlijke tegenwicht rustig kon blijven liggen terwijl variabele waterstralen mijn lijf verwenden, werd Meisje vanwege haar geringe lichaamsgewicht als een teer poppetje van links naar rechts over het waterbed geslingerd. zodat ik hier nu met een nog natrillend, snikkend en hevig getraumatiseerd Meisje zit. en ik ben al niet zo goed met emotionele problemen van anderen. die vinnik lastig. daar raak ik kregelig van. dus hoe dat nou verder moet met mij en Meisje?

Geen opmerkingen: