donderdag 10 november 2005

terreur

ruitje
ok, ok, ik heb de afgelopen dagen misschien wat al te verlekkerd geroepen dat het met die honderden afgebrande franse autoos de komende tijd wel aangenaam rustig zal zijn op de autoroute du Soleil. ik zag in het kader van elk nadeel hep z'n voordeel in de voorstedelijke geweldsgolf misschien wat al te veel het eigen belang. mea culpa (2x)!
maar moet dan de eerste de beste amsterdamzuidvariant gelijk mijn eigenste Smart treffen? moet daarom met grof geweld een ruit van mijn auto worden ingekinkeld? dan hebben we het toch gewoon over zinloos geweld? kan daar niet wat aan gedaan worden? preventief? kan dat tuig niet gelijk opgeborgen worden? en dan ook gelijk die vileine ophitsers die al maandenlang mijn reactieding misbruiken voor hun Smarthaatcampange? en wat staat mijn opvouwfietsje nog te wachten? oh jaaaaa, nu zeggen dat je het niet zo bedoeld hebt. dat er eigenlijk sprake was van een soort van humor. dat het allemaal veel genuanceerder lag. dat in het scenario geen molest was voorzien.
nou lekker dan!

Geen opmerkingen: