zaterdag 23 juli 2005

teken van leven

2003_0701AC aanklikbaar tot grotere foto
ik was hier gister dan wel niet, maar ik ben er nog steeds, ga immers morgen pas weg.
het voelt overigens wel bevrijdend om een keertje een blog te hebben overgeslagen. na driehonderd achtereenvolgende blogs is het afgelopen met het dwangmatige heilige moeten. en zo is ook de druk vast van de ketel, want het is de komende vijf weken toch maar afwachten wat de techniek cq de buitenlandse provider doorlaat en wat niet.
reken op vijf weken reisverslag, via smartphone en uitklapbaar toetsenbordje, van een barre tocht met ons vierenderig jaar oude VW-campertje richting het hete zuiden. we denken nu aan Portugal, maar niets is zeker. en zelfs dat niet.
leeft u zich ondertussen rustig uit in mijn kommentaardingetje. ik lees het wel als ik terug ben. net als uw blogjes natuurlijk.
the beat goes on!

Geen opmerkingen: