vrijdag 29 juli 2005

donder en bliksem

en hagelstenen. en woest stromende beken waar eerst nog lieflijke campingpaadjes lagen. en Spanjolen en Franzosen die paniekerig uit hun goedkope mooiweertentjes dreven. goedkoop is duurkoop, kies voor kwaliteit! of reis met een antiek kampertje. ook nix mis mee.
dat was gisternamiddag.
vandaag is er een serene rust over mij gekomen. of afgedaald. de rust die ik altijd pas na een week vakantie bereik. als ik alle werkgerelateerde onzin van me heb afgschud. de verplichte figuren uit mijn dagelijkse patroon heb verwijderd.
niets moet meer en alles mag weer.
vroeg of laat, mij een biet.
tot ik me overeen week of drie realiseer dat we nog maar een week te hebben. dan ga ik me langzaam weeropladen. en ga ik weer nadenken.
maar nu nog niet, nog lang niet.
r u s t .........

Geen opmerkingen: