zaterdag 27 november 2004

écru met een gevlochten randje

©hansb0114.jpg
met partner A kommuniceer ik via onze wederzijdse weblogs. zij beschrijft op juf Aukje haar belevenissen op een Amsterdamse lagere school. en ik vul dit lifelog. zo lees je van elkaar nog eens wat er op een dag is gebeurd en wat de ander bezig houdt. want praten doen we natuurlijk al lang niet meer ;-)
laatst nog schreef ze in een reaktie onder één van mijn logjes onder andere dat zij ook wel eens over een echt servies zou willen beschikken. wist ik veel! naar mijn idee doen we al jaren naar volle tevredenheid met een bij elkaar geraapt horeca-servies. lekker eenvormig, wit, niets mis mee: funktioneel en toch niet lelijk. en als er een bord breekt ga je naar de horecagroothandel voor nieuw bord, want het model is tijdloos en altijd op voorraad.
nu blijkt dat konsept dus niet meer te voldoen, erger nog: het heeft nooit voldaan!
vandaag dus maar een nieuw bordenset aangeschaft.
een echt eetservies. van elk twaalf stuks, dan kan er nog eens iemand komen eten zonder dat je borden bij de buren moet lenen. écru met een brede gevlochten rand. wel mooi hoor, maar ik vrees met grote vreze de dag dat er een bord breekt.
want dan is dit modelletje natuurlijk net niet meer voorradig.
dan is er net weer een nieuw modelletje geïntroduceerd...

Geen opmerkingen: