maandag 1 november 2004

mooi

HGC Kampong 31 oktober 2004
ik twijfel. is het niet een beetje over de top?
ach, ik was er toch zeker zelf bij! en het is per slot van rekening mijn eigen weblog, ik bepaal toch zeker zelf wat hier staat?
maar ja, het voelt een beetje, tja, hoe zal ik het zeggen...
kan me eigenlijk nix schelen, 't was zo mooi dat coach en manager mij en partner A direkt kwamen feliciteren.
dus daar gaat ie. rechtstreeks uit het Hockey Magazine van aanstaande vrijdag:
"De mooiste goal van de dag was de openingstreffer van Kampong, gemaakt in de 46ste minuut van het duel. De eerste echte aanval van Kampong in de tweede helft belandde op de rand van de cirkel bij Lotte B die de bal met een schitterend backhandschot in de kruising joeg".
da's mijn dochter.

(kampong won ook nog met 2 -1)

Geen opmerkingen: