donderdag 25 november 2004

kleur

©hansb0109
de pastellerige perspexdeurtjes zijn nieuw. ik heb ze net in die kastjes gezet. we waren op de oude schuifdeurtjes uitgekeken. die waren van hardboard en niet gelakt. zodat er dagelijks vieze vingers en vegen bijkwamen. net als op die lampjes. maar ja, dat zijn stoffen kapjes, dus niet zo makkelijk vervangbaar.
het leek ons leuk als de lampjes en de schuifdeurtjes wat naar elkaar toe zouden komen, qua kleur. mij valt het nu een beetje tegen. ik weet niet, het is gewoon een beetje té. té kleurig. zeker als je in aanmerking neemt dat onze zes eettafelstoelen ook al even kleurig zijn, ongeveer de zes kleuren van de zes schuifdeurtjes.
alsof de harmonie die je zoekt door de herhaling dood slaat.
maar misschien moet ik nog wennen en wat met de kleuren spelen. meer door elkaar heen of zo.
hm...nee, ik ben nog niet echt tevreden.

Geen opmerkingen: