dinsdag 2 november 2004

arm

muisarm
het is weer zo ver.
de polspezen willen niet meer, het draaien van de pols is lastig, duim- en vingerbewegingen zijn pijnlijk met uitstraling naar de bovenarm: ik heb een echte muisarm!
heb ik al eerder last van gehad. een jaartje geleden of zo. tablet aangeschaft, zodat ik met een pen kan muizen. bureau lager gezet, zodat mijn schouders kunnen ontspannen. maar ja, dan sluipt langzamerhand de routine van het werken met de gewone muis er weer in, dat werkt toch sneller. met tot gevolg dat ik nu even (?) een probleem heb. want zelfs de penmuis is pijnlijk.
is er wellicht een causaal verband tussen de ontwikkeling van mijn muisarm en de ontwikkeling van dit weblog? hoe dan ook, ik muis dus nu maar voorlopig linkshandig. en dat is niet echt fijn.
wat ook niet fijn is dat fietsen lastig is met een handrem rechts en een draaiversnellingsschakelaar rechts. zodat ik nu dus eigenlijk ook een fietsarm heb. of beter gezegd een handremarm cq draaiversnellingsschakelaararm.
gelukkig heeft onze Smart een semi-automaat, anders had ik ook nog een Smartversnellingspookarm gehad.

Geen opmerkingen: