woensdag 22 december 2004

de stoel

massagestoel
het is eigenlijk nog een beetje geheim. maar wat heb ik toch een leuke werkgever. nou ja, dat is natuurlijk geen geheim, maar die werkgever heeft een stoel aangeschaft. en die stoel verkeert nog in de testfase. wat niet wegneemt dat ik hem vanmiddag al even heb uitgeprobeerd.
deze stoel vol met elektronika en mechanika is neergezet in het rust-, kolf-, annex gebedskamertje. zodra je zit gaat ie in de ligstand om vervolgens trillend en rollend je lichaamscontouren af te tasten. ondertussen registreert ie op basis van je hartslag waar je pijnpunten zitten. waarna ie overgaat op een 20 minuten durend programma waarbij elk lichaamsdeel zuchtend en steunend wordt bekneed, betast en beduwd. en daarbij geeft ie extra aandacht, of juist weer wat minder aandacht, aan de eerder geregistreerde pijnpunten.
het is een mirakeleuse en intelligente massagestoel.
beter dan een levende masseur.
het enige nadeel is dat je die wonderstoel moet reserveren.
dat je hem dus moet delen met anderen, met kollegaas.
daarom wil ik zo´n fauteuil achter mijn buro voor mij alleen.
ik weet zeker dat ik daar recht op heb!

Geen opmerkingen: