donderdag 4 november 2004

klein spul

klein spul
zo'n drie keer per week doe ik mijn ronde. ik scan dan alle kleedjes. een fractie klein spul vanuit een ooghoek is in principe voldoende. de meeste handelaren sorteren hun handel netjes, zodat hier en daar overzichtelijke hoopjes klein spul liggen. de waarde van oud klein spul is inmiddels ook tot ze doorgedrongen. daar heb ik dus mijn in beginsel niet aanwezige afdingingstechniek behoorlijk voor moeten bijschaven.
in de afgelopen twee, drie jaar heb ik twee keer kunnen scoren op het Waterlooplein. twee speelgoed VW-busjes. nog niet helemaal volgens model en jaar van onze eigen VW T2-camper uit 1971, maar in ieder geval één heel fraai exemplaar: als je een lamp boven dit autootje houdt, komt er licht uit de koplampen.
volgens mij is het statisties gezien weer tijd voor een nieuwe vondst. ik ga de scanfrequentie maar wat opvoeren.

Geen opmerkingen: