donderdag 15 maart 2007

de blits maken in 1968

allemaal nieuwbouw nu...
samen met haar naar de Jaap Edenbaan om romanties hand-in-hand te schaatsen. en dan alleen maar laten zien dat je hard kunt rondjesschaatsen en maar af en toe even bij haar aanhaken. "zag je wel hoe goed, zag je wel hoe atleties, zag je wel hoe hard?" en hup daar ga ik weer. terwijl dat helemaal de bedoeling niet is, blijkt achteraf.
of stoer op de brommert. ondanks dat ik geen buikschuiver- of Puchpuber ben, maar een het-maakt-mij-niet-uit-dat-het-een-meisjesbrommert-is Mobyletteberijder. hoewel ik het kreng meer aanduw dan ik er op rij lukt het me toch nog wel eens haar straat in te rijden waar zij dan uit het raam hangt zodat zij mij vanachter die peperbus kan zien aankomen. ik moet dan rechtsaf, woon iets verderop, in de zelfde straat. vol gas nonchalant voeten op het middenstuk, haren wapperend in de wind. en dan glorieus onderuit gaan.
en overmorgen...

Geen opmerkingen: