woensdag 11 januari 2006

neem nou M

M
"De expressionistische decors, die met werkelijk verbluffend camerawerk in beeld zijn gebracht, vormen de perfecte achtergrond voor het duistere verhaal van de jacht op een seriemoordenaar. Alle middelen worden daarbij ingezet om een pessimistisch beeld te creëren van het verloren individu, vertrapt door intimiderende mogendheden."
een zelfde gevoel als de hierboven omschreven film M - eine Stadt sucht einen Mörderer van Fritz Lang uit 1931 oproept, moet onder anderen anoniem reageerder M zijn overvallen na mijn emotionele bede gister om zich kenbaar te maken.
wanhopig tegenspartelend laat M vandaag nog een kruimelspoor na, maar M weet dat het net zich sluit. M wordt mij langzamerhand bekend. zo heeft M ooit een keer niet vanuit mijn werkomgeving, maar vanaf een privé-adres gereageerd op dit weblog. met een UPC aansluiting. vanuit Amsterdam. en met dezelfde aansluiting is in november 2003 nog een racespelletjesforum bezocht. ik bedoel maar, wij gaan hier bij hansb tot het gaatje.
maar er zijn d'r meer. ik noem nog een CHZS. ook reagerend vanuit mijn werkomgeving. zich ook achteroverleunend verschuilend achter het bedrijfs IP-adres.
kom toch uit de kast, anonimici, geef je vrijwillig bloot!
nu het nog kan...

Geen opmerkingen: