dinsdag 21 augustus 2007

verpleegsters NN


ik zag ze niet, kon ze alleen maar horen: "kijk nou, kijk dan toch, zie je niet dat ie daar al weer staat? als ik naar de wc ga, gaat hij toevallig ook naar de wc. sta ik met iemand te praten, staat hij daar toevallig ook met iemand te praten. en laatst dan, toen ie groepsgewijs toevallig naast me stond en zogenaamd per ongeluk met z'n hand op mijn kont zat. ik zeg het je, dat is toch opvallend? nou ja, ik had 'm natuurlijk geen sms-je moeten sturen, dat was misschien ook niet zo slim. maar geen reaktie, weet je wel, en toen ik hem er naar vroeg zei hij dat ie 't sms-je wel ontvangen had, maar dat ie al in bed lag. nee, dat was niet snugger van me, zeker niet omdat ie al in bed lag, dat komt toch gek over. en ik had 'm natuurlijk ook niet moeten bellen gisteravond. denk je dat ie dat opdringerig vond?"

Geen opmerkingen: