donderdag 23 augustus 2007

kleinzielig


het is altijd leuk als je merkt dat je stukjes aandachtig gelezen worden. reakties zijn dan ook meer dan welkom. sommige reakties zijn echter te mooi om voor me zelf te houden, zeker als het een recente reaktie is op een blogje van ruim een jaar geleden (klikkerdeklik).
lees even mee:
Geacht heer Hansb,
Wij hebben uw klachten over de 'priktapkraan' diverse malen aangetroffen op uw site. Als importeur van ARCO stellen wij het zeer op prijs om, of per mail, of per fax van u bericht te krijgen over de problemen met UW PRIKTAPKRAAN! Met een verkoop van ca. 30.000 kranen per jaar bent u namelijk de eerste klagende koper van ons product. Er is ruim 7 jaar door ons getest op eventuele euvels, geen enkel probeem hebben wij mogen ontvangen van de afnemers. U bent de eerste met klachten en schrijft hierover zelfs op uw DHZ gossip.
Wij verzoeken u dan ook vriendelijk doch dringend deze teksten te verwijderen. Indien u hier geen gehoor aan levert zullen wij ons volgende schrijven aan u rechtsgeldig laten richten i.v.m. smaad.
Voor meer informatie en de beoordeling of u wel degelijk een "klusser" bent willen wij graag uw reactie in deze. Hopende u bij deze voldoende te hebben geinformeerd verwachten wij gaarne van u een tegenbericht.
Hoogachtend, L. Samsom
Managing director,
Samsom Trading Webmaster

beste meneer Samsom,
gaandeweg het lezen van uw aanvankelijk wervende tekst dacht ik: gôh, wat leuk, dát is nog eens een klantvriendelijke firma, die schamen zich natuurlijk dood, die gaan mij straks bezorgd vragen of ik met de huidige prikkraan geen problemen heb. nou, meneer Samsom, hij werkt goed hoor, zonder mankeren.
het vervolg van uw schrijven werkt echter voornamelijk op mijn lachspieren, ik kan het ook niet helpen. iedere keer als ik die briljante zin weer lees: ... zullen wij ons volgende schrijven aan u rechtsgeldig laten richten i.v.m. smaad, plas ik zowat in mijn broek van het lachen. nee wacht, wacht, en deze dan, minstens zo mooi: ... de beoordeling of u wel degelijk een "klusser" bent. ik hou het nu echt niet meer droog! zullen we daarom afspreken dat u zoiets kleinzieligs nooit meer opschrijft?
met vriendelijke groet,
hansb
managing director
pretentieloos lifelog

Geen opmerkingen: