dinsdag 19 december 2006

tranentrekker


ik begin schoon genoeg te krijgen van dat irritante stukje plestik van pakweg vijf centimeter dat keer op keer mijn weblog overneemt. met zijn rare petje. met zijn stomme verrekijkert. met zijn overdreven sentimentele gedoe.
toen ie hier begon leek het tenminste nog ergens op, was er sprake van verwondering, een frisse blik, een nieuwe invalshoek, maar de laatste dagen met die verloren broer wordt het me wat al te letterlijk een tranentrekker. zal je nog zien dat ie op kerstavond met die zogenaamd verloren broer herenigd gaat worden ook. ja, ik zeg maar gelijk wat ik denk hoor, wil natuurlijk niemands voorpret bederven, maar zo is het toch, niet dan? dus nou dacht ik dat we hier met z'n allen geheel demokraties gewoon de macht weer terug moeten grijpen door die Kabelbaanman en z'n familie in het polletje hiernaast voor eens en voor altijd weg te stemmen. en mag ik daar dan een onpartijdig stemadvies aan toevoegen? klik op ja voor baas in eigen blog!
tenzij jullie natuurlijk willen dat ie blijft....

Geen opmerkingen: