zondag 17 december 2006

even tussendoor dan


zal je altijd zien, zit je net lekker in de flow van een verhaal, dendert er allerhande commentspam je reaktieding binnen, zodat je alleen nog maar bezig bent de rotzooi op te ruimen die anderen bij je over het hek hebben gegooid. ben ik dus helemaal van m'n apropos en moeten de fans van Kabelbaanman een dagje geduld hebben voor het vervolg op zijn smartelijke belevenissen van gister.
verder laat mijn blogsysteem me in de steek wat betreft het aantal door mij alhier gepubliceerde blogjes. houdt ie 't op de dashboardpagina snoeihard op 748 stuks, terwijl ie binnenin bij de opsomming tot het jubileumaantal van 750 komt. zodat ik me nu vertwijfeld afvraag of ik vandaag nou jarig ben of niet. of overmorgen. of niet.
dat jullie dus niet denken dat ik vrij van zorgen ben.

Geen opmerkingen: