donderdag 28 mei 2009

hansb twittert er lustig op los


twitteren, ik heb me er lang verre van kunnen houden.
"nutteloze moderniteit", oordeelde ik, en: "digitaal geleuter".
maar ja, dan word je uitgenodigd iemands twitteruiting te volgen. en nog een. en dan blijken die en die 't ook al te doen. vind je ellenlange twitteraarlijsten van onverdachte twitteraars die uit het leven gegrepen oneliners produceren. niet altíjd lezenswaard, maar vaak juist weer wel. dus toen ben ik toch ook maar eens begonnen. eerst voorzichtig met een twitteraccount binnen m'n werkgebied. zo hoor je nog eens wat. en zie je nog eens wat, want linkjes en fotoos kunnen worden bijgevoegd. en voor ik het wist zat ik privé te twitteren, al een tijdje te volgen in de kolom hier rechts onder de titel hansb twittert.
afijn, ik dacht, ik meld het even. stel dat iemand mijn twitter zou willen volgen via pc of mobiel, dan kan dat dus: www.twitter.com/hansb3 (hansb3 ja, want hansb was al uitverkocht...). maak dan direkt even zelf een accountje aan via Twitter, dan volg ik jou weer en zo voorts en zo verder.

Geen opmerkingen: