woensdag 11 april 2007

hansb tegen de wereld, zoveelste deel

eh, techniek is niet mijn sterkste kant
kijk, ik ben van nature een heel lief en zachtaardig mens, fleksibel ook en meedenkend. met mij kun je echt alle kanten op, da's algemeen bekend. maar pas op hè, maak het niet te gek, dan sla ik op tilt, als een scherp afgestelde flipperkast.
neem nou Apple. mooie spulletjes, goeie spulletjes, prima service, gaat er wat mis dan wordt het haperende onderdeel zonder mankeren vervangen. dan denk ik nog: ach, een hapering. komt binnen de beste families voor.
maar als blijkt dat het vanwege "video garbage" en "logic defect"
te vervangen moederbord volgens het gecertificeerde reparatiebedrijf geen origineel moederbord is, terwijl m'n destijds gloednieuwe iMac door Apple Nederland hoogstpersoonlijk is geleverd, dan worrik link, dan schrijf ik een vlammende klacht, dan moet de onderste steen boven.
en dan is het zoooo bevredigend dat de klacht direkt wordt doorgeëskaleerd naar de tweede lijn. de tweede lijn, nou, dan weet je het wel! dat ik dan die zelfde avond nog wordt teruggebeld. dat ze bezig zijn met die onderste steen. dat het slechte reklame voor ze is. dat ze nu al het schaamrood op de kaken hebben. waar ik op mijn beurt straks natuurlijk een slaatje uit ga slaan. want zo ben ik dan ook wel weer.

Geen opmerkingen: