woensdag 4 april 2007

groothandelloos

nooit meer kilozakken mannekepisdrop
ooit stond ik als stichting ingeschreven bij de kamervankoophandel met als bijkomend voordeel dat ik bij de groothandel kon inkopen. en hoewel m'n stichting al weer meer dan tien jaar geleden is opgeheven, bleef ik met name de lekkeredingengroothandel met de ooit verkregen klantenkaart bezoeken. geen haan die nog kraaide naar een kamervankoophandelinschrijving. zolang ik geen wijziging doorgaf was er geen vuiltje aan de lucht. ook niet toen we acht jaar geleden verhuisden. klantenkaart op het oude adresgegevens laten staan, goed afgesproken met de nieuwe bewoonster, niets aan de hand, gewoon inkopen blijven doen.
tot vandaag. klantenkaart gebounced, ongeldig verklaard, ingenomen. omdat de "nieuwe" bewoonster van onze oude woning na acht jaar was begonnen met het terugsturen van de mij op het oude adres toegestuurde groothandelfolders. zodat ik nu nooit meer het lekkeredingenpaleis in kom. nooit meer een grootverpakkingen basilicum. nooit meer kilozakken mannekepisdrop. nooit meer. over en uit. trut.
ach wat, van de zonnige zijde bekeken heb ik tien jaar zonder de vereiste papieren kunnen groothandelen. zat ik al heel lang in de ekstra tijd. en is het eigenlijk ook wel mooi geweest zo.

Geen opmerkingen: