dinsdag 29 november 2005

bulletin

ongeval
kom ik vanmorgen rustig voortpeddelend op m'n vouwfietsje van de tandarts, wil ik me beheersd voorsorterend links van de autoos bewegen langs de vluchtheuvel teneinde uiteindelijk links af te slaan, zie ik dat er een auto ietwat te veel naar links staat, zodat ik alsnog besluit de wachtende autorij aan de rechterkant te passeren, duikt er opeens een scooter op die uitwijkt, wegglijdt en mij met vouwfietsje en al onderuitschept.
affijn, ik de lucht in, en terwijl de scooter onder me door onder een wachtende auto schuift en de scooteraar nog een stukje door rolt, kom ik met een klap op m'n rug terecht.
opgestaan, misselijk, lastig ademhalen, politie, ambulance.
stuur van de scooter krom, spiegel er af, autobumper gedeukt, rib gekneusd. het had erger gekund en zolang ik geen adem haal doet 't ook geen pijn.
't vouwfietsje mankeert overigens nix.

Geen opmerkingen: