dinsdag 7 december 2004

wat mij opvalt

??hansb0140.jpg
op de tweede dag van mijn vrijwillige klustweedaagse valt mij op:
* dat ik niet geschikt ben om te klussen. na een halve dag laminaat leggen kan ik niet meer opstaan of bukken.
zojuist ben ik op de bank in slaap gevallen.
* dat de zwangere vrouwen die de verloskundigenpraktijk hiernaast bezoeken steeds brutaler hun fietsen tegen onze ramen en over onze van stadsdeelwege aangelegde voortuin heenzetten.
* dat de fotoos die ik met mijn mobieltje maak van mijn huis uit niet met datzelfde mobieltje kunnen worden opgebeamed naar dit weblog: netwerkfout.
pas als ik naar buiten ga en zo'n 150 meter van huis verwijderd ben lukt het alsnog.
* dat de postbode soms heel rare dingen bezorgt, zoals dit blauw licht schijnende sleutelringlampje dat ik kado krijg vanwege deelname aan een enquete.
zelfs op de verpakking staat niet waartoe het dient.
* dat vandaag om 10 over vier de straatlantaarns al aan waren en dat het dus inderdaad steeds eerder donker wordt.

morgen ga ik maar weer eens naar mijn werk.

Geen opmerkingen: