vrijdag 31 december 2004

UPC-vrije zône

??hansb0202.jpg
was het bijna toch nog fout gegaan. met die digitale TV. makkelijk te bestellen via internet. binnen twee tot vijf werkdagen in huis. niet dus.
twee weken geleden besteld, orderbevestiging per email gekregen, maar verder slechts digitale radio- en tv-stilte.
gister dus maar eens gebeld: "nee meneer, ons is niets bekend. kunt u niet even naar een Primafoonwinkel gaan?"
dacht ik dus niet! "sodeju, jullie lijken UPC wel, laat die hele digitale boel ook maar zitten!". en andere krachtige taal.
nou ja, zo'n telefoonmeisje doet ook haar best, dus samen zijn we er wel uitgekomen.
vanmorgen lag de bevestiging in de brievenbus. tien minuten later gevolgd door de digitale ontvangers en de smartcards. en weer tien minuten later hebben we inderdaad digitaal beeld.
net toen ik de UPC-stekker er definitief uittrok ging de (gewone, vaste) telefoon. "met UPC, u heeft van ons een brief gekregen over digitale telefonie, bent u wellicht geïnteresseerd?"
nee tuthola, ik trek net jullie stekker er uit, ben eindelijk helemaal UPC-vrij, dacht ik, maar ik zei gewoon: "neen".
"mag ik u dan vragen waarom niet?", vroeg het goedgetrainde volhoudertje vervolgens.
nee, ook dat mocht ze niet, zei ik en hing op.
nu nog alleen een schriftelijke opzegging en huize hansb is definitief een UPC-vrije zône.
een mooi einde van 2004.

Geen opmerkingen: