dinsdag 12 oktober 2004

waterleidinghoofdkraanopstelling


gisteravond een kaartje in de brievenbus gevonden van het waterleidingbedrijf. dat ze vandaag langskomen, de waterleiding van het hele pand willen afsluiten en de waterleidinghoofdkraanopstelling in mijn woongebouw willen vernieuwen. en daarvoor moeten ze in mijn kelder zijn, dus of ik tussen 8.30 en 12 uur maar thuis wil zijn.
da's natuurlijk erg kort dag en ik heb natuurlijk allerlei errug belangrijke afspraken....
nou ben ik de beroerdste niet, dus toen ik vanmorgen de deur uit wilde gaan en de waterleidingman bij de buren op de stoep vond, kwamen we al snel tot een polderoplossing: mijn waterleidinghoofdkraanopstelling zou als eerste worden aangepakt, zodat ik om half elf naar mijn belangrijke afspraak kan.
hoewel werkzaamheden meestal de neiging hebben om wat uit te lopen, ben ik vooralsnog vol goede moed.
ik ga maar eens verse koffie serveren.

Geen opmerkingen: