donderdag 28 oktober 2004

industriële uitstraling

©hansb0007.jpg
omdat zoon J even is uitgeschakeld stokken mijn laminateerwerkzaamheden in de kelder. vóór het laminateren moetde boel immers geschilderd. en dat was de taak voor zoon J. dat schilderen doe ik er nu dus maar bij.
het gaat om de kelder, waar zoon J zijn vertrekken heeft. eigenlijk zou er een extra plafond moeten worden aangelegd om alle buizen en kabels weg te werken. maar dan is nadelig voor de stahoogte. dus hebben we bedacht dat er sprake is van een industriële uitstraling. alles wat er aan buis en kabel tegen het plafond plakt schilderen we wit, de ruw betonnen muren schilderen we wit en als finishing touch leggen we licht eiken laminaat op de vloer. dat laatste zou ik dus doen. want ik ben technies en het is per slot van rekening mijn decoupeerzaag!
maar ja, nu ook dat schilderen voor mijn rekening komt, gaat het niet zo snel meer.
het wordt wel mooi, ooit....

Geen opmerkingen: