zaterdag 23 oktober 2004

tot hier ben ik gekomen

©hansb0042.jpg
't is allemaal niet zo eenvoudig als het lijkt.
anderhalve week heb ik vrij genomen, één week is voorbij. doel is de woonkelder te laminateren. stukje bij beetje: op de voorgrond zie je de roodgeschilderde betonvloer, dan de groene ondervloer, daarop het licht eiken laminaat.
maar de betonnen vloer is niet egaal, dus moet ik soms een bobbel weghakken. of een kuil opvullen. met tot gevolg dat de laminaatlaag een beetje golft. zodat je als je er overheen loopt het zelfde zeezieke effect krijgt als mijn hoofd sowieso al ervaart door de almaar niet wegtrekkende grieperigheid.
maar maandag ga ik echt stevig aan de slag. ik beloof het.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

eerst zien en dan gaan we geloven..

J

Anoniem zei

Duurt veel te lang ! Tig tandjes erbij. Dinsdag en vrijdag word je weer op je werk verwacht ...