maandag 20 april 2009

hansb krijgt een boodschap

klik voor groter
"gefeliciteerd met 30 + 25 + 1" lees ik op een tweedehands briefje van twintig dat ik net uit de geldmasjien haal. dus hij is 30, zij is 25, en 't kind is ook al weer 1, interpreteer ik er lustig op los. maar allemaal bij elkaar is dat heugelijke moment toch niet meer waard dan twintig euro, nog geen zeven euro pp. fijne en gulle vrienden, die Marike & Owen. ik ben dan ook bang dat het "snel weer een sappie doen" van één kant moet komen en dan bedoel ik niet van de kant van Marike & Owen. "of een weekendje plannen", hoe zien ze dat voor zich? dan is die twintig euro niet eens voldoende voor een aanbetaling. nee, Marike & Owen hebben het bij mij helemaal verbruid. en kennelijk ook bij 30 + 25 + 1, want die hebben het biljet met boodschap snel weer de ekonomie in gepompt. vriendschap is inderdaad niet te koop. in ieder geval niet voor twintig euro.

Geen opmerkingen: