maandag 27 april 2009

hansb is even zwembroekongeschikt


"jij bent te dik", zegt partner A, terwijl ze met haar wijsvinger in mijn buik prikt, "hier te dik, daar te dik, eigenlijk overal te dik." ja, daar haal je de koekoek, die zwembandjes had ik zelf ook al gezien en gewogen. en de weegschaal liegt niet weet ik van de vorige iets-te-dikke-periode. hoewel de schaal toen juist steeds minder gewicht aanwees vanwege mijn intensieve training: drie keer per week aan een chroomglimmend martelwerktuig gevolgd door een infrarood saunabad, wat volgens de sportschooltheorie een dubbele vetverbranding teweeg zou moeten brengen. enfin, het werkte toen en ik heb geen keus nu. en dank zij de krisis is er leegloop bij de sportschool, dus kan ik er vandaag nog terecht. dan heb ik nog iets meer dan twee maanden om mezelf weer enigszins zwembroekgeschikt te maken. tot meerdere eer en glorie van partner A.

Geen opmerkingen: