vrijdag 6 maart 2009

hypochonder


ik ben een gezond mens, ben nooit ziek, althans niet echt. 
maar nu heb ik toch wat... eh... tja, hoe zal ik dat nou eens uitleggen, er zit wat in m'n keel, het is alsof ik de hele tijd een brok in m'n keel heb, zo iets, maar dan letterlijk natuurlijk, niet in de emotionele versie van "hij kreeg er een brok van in zijn keel", dat dus niet. verder ook niet pijnlijk of zo, maar er zit wel iets, al zeker vier weken, als een verkeersdrempel in een rustige straat, zeg maar.
en dan lees ik een interview met een jong cabaretier die op een dag slikproblemen krijgt en binnen no time met spoed onder het mes moet, dan weet ik direkt: dat heb ik dus ook, slikproblemen, nooit heb ik wat en dan inene is het over en uit, hier bestralen, daar chemo, overal kaal, de hele heisa, einde verhaal.
maar eerst nog even naar Maleisië deze zomer.
en vandaag bij de huisarts langs.
(wordt vervolgd)

Geen opmerkingen: