donderdag 11 oktober 2007

emopiekmomenten


ik ben hansb, ik ben mompelmompel jaar en ik kijk emo-tv!
zo, dat is er uit, ik moest het even kwijt, ga al te lang gebukt onder het stiekeme, keek alleen nog tv met de gordijnen dicht en de lampen op spaarstand. dus ja, ik kijk naar het hoe en waarom van vertrekkende en arriverende mensen op Schiphol. en ja, ik kijk naar het zoeken en het vinden van ouwe vakantieliefdes. elke week, met partner A, veilig vanuit onze eigen individuele kijkcocons, zodat we elkaar bij weer zo'n emopiekmoment op het scherm niet hoeven aankijken. hoogstens zeggen we achteraf dat het mooi was: mooi hè? ja, mooi! onderwijl wrijven we quasi ongemerkt even een vuiltje uit het oog. gapen overdreven. kuchen wat. en schakelen dan snel over naar een intellektueel verantwoord digitaal themakanaal. ter verrijking van de geest.

Geen opmerkingen: