dinsdag 11 september 2007

bekende nederlander


zo zag het er dus zo'n beetje uit, het Grote Televisie Interview. de eerste twee minuten (al met al, min of meer) van mijn eigen persoonlijke door Andy Warhol toegezegde '15 minutes of Fame'. en nog wel in het prachtprogramma Andere Tijden. voor de echte fans oneindig vaak terug te zien (klikkerdeklik, onder het kopje video op Melk de Witte Motor klikken en dan vanaf ongeveer voorbij halverwege). met als bonus hier en hier en ook nog hier een verklarend achtergrondverhaal. zie her en der zelfs tussen vertrouwenwekkende aanhalingstekens geplaatste citaten, die overigens niet allemaal/helemaal terecht aan mij zijn toegeschreven. waaruit maar weer blijkt dat niet alleen met beeldmateriaal kan worden gespeeld. hoewel ik juist daarmee weer zeer in mijn nopjes was vanwege de vele weggepoetste oneffenheden en uitglijders mijnerzijds. nou ja, soedah, ik blijf natuurlijk ook als bekende nederlander gewoon een moeilijk mens.

Geen opmerkingen: