donderdag 30 juni 2005

skyline

skyline
kreeg ik op mijn stukje van eergister zowaar een snier.
dat het een stukje van nix was. volgens zeekomkommer.
nou, zeekomkommer, als je dat stukje van eergister een stukje van nix vond, dan moet je mijn stukje van vandaag eens lezen:
skyline achterkant churchilllaan met boomtop.
that's it. over en uit. einde verhaal. he-le-maal nix dus.
niet meer dan een ondertitel.
misschien wel als opmaat naar een plaatje zonder tekst.
om te finishen met een geheel blanco bericht.
mij in een beetje dikteren dat ik 'iets' moet schrijven en niet 'nix'.
zo gaan wij niet met elkaar om, miss zeekomkommer.
zeker niet op een dag als vandaag. na een bedrijfsuitje koken in Bergen NH gelardeerd met veel witte wijn. dan komt er geen behoorlijk stukje uit m'n toetsenbord. dan moet ik dus teruggrijpen op oneliners en plaatjes van toen het nog mooi weer was.
dat je dat dus weet.

Geen opmerkingen: