donderdag 9 juni 2005

nix kamera

kamera
m'n zus is kreatief schreef ik al eerder. gooit d'r hele hebben en houwen in slagzinnen. is daar dan dagenlang mee bezig. en wint vervolgens aan de lopende band: elektronika, etentjes, reisjes en meer van dat soort leuke dingen.
jaloers als ik ben zon ik op een manier om te delen in de rijke oogst. dus toen mijn oog viel op een kekke rooie digitale kamera die te winnen was bij een pillenfabrikant heb ik die gewoon besteld. bij m'n zus. zo van: win die effe voor mij. uitslag rond 30 mei. wat dan weer mooi uitkwam in verband met de zomervakantie. zus aan de slag en mijn rol was dat ik de brievenbus in de gaten zou houden.
nou, mooi nix dus. het is nu al negen dagen na 30 mei en ik heb nog geen prijswinnaarsbrief gezien. zodat ik nu wel heel erg twijfel aan die eerder zo geroemde kreativiteit van m'n zus. nu ik er over nadenk: misschien betaalde ze die etentjes en reisjes gewoon wel zelf. om op te scheppen. had ze die helemaal niet gewonnen.
en hoe moet dat nou met mijn vakantie? moet ik dan weer fotoos maken met die ouwerwetse digitale kamera?
eh...ouwe digitale kamera...had ik die niet van m'n zus gekregen omdat ze die dubbel had gewonnen...oeps...eh...bedankt nog zus! en vergeet alsjeblieft wat ik hierboven schreef.

Geen opmerkingen: