dinsdag 16 december 2008

altijd weer vijf nul een


maar waarom, hansb, waaróm altijd een 501? waarom niet eens een ander soort broek. waarom altijd weer zo'n oudblauwe spijkerbroek met rechte pijpen? waarom geen hippe heupbroek? waarom niet eens een strak gepijpte broek? waarom? waarom? waarom?
nou, dat zal ik je zeggen: hij zit me lekker. hij staat me goed. de snit bevalt me. en ik vind 'm sexy.
sexy? 
ja, sexy.
kijk maar, als ik de 501 uittrek. bovenste knoopje los en dan in één ratsbeweging de hele gulpknopenrij naar beneden open. in één beweging! geen knoopgefriemel of saai gerits, gewoon RATS en open. is dat sexy of niet? tuurlijk is dat sexy! 
jammer alleen dat partner A niet meer koud of warm wordt van mijn 501-instant-open-truc. maar ik blijf oefenen, voor je-weet-maar-nooit, om de schwung er in te houden. hup, daar gaat ie weer: RATS!

Geen opmerkingen: