maandag 8 mei 2006

tandarts


de laatste keer dat ik bij de tandarts vandaan kwam werd ik onverhoeds overhoop gereden door een roekeloze scooteraar. vandaag gebeurde er ogenschijnlijk niets, na mijn tandartsbezoek vanmiddag kwam ik, in ieder geval lichamelijk, ongedeerd thuis.
maar niet voordat mijn gebit geteisterd was door een verdacht veel op een tandartsboor gelijkende tandsteenverwijderaar, de tandarts konstateerde dat er aan de verste kies rechtonder een hoekje ontbrak, we gekeuveld hebben over de vele regeltjes binnen de tandartswereld, er van de vorig jaar geplaatste brugelementen een mooie foto is gemaakt en hij uit de losse pols met een natte vinger inschatte dat de vijfelementsopbouw die ik nodig heb zo rond de vijfentwintighonderd euro zal gaan kosten.
dus nou dacht ik eigenlijk dat ik dat laatste feit het beste kan zien alsdat die tandsarts mij geestelijk van de sokken heeft gereden. financieel gesproken dan. maar dat ik nog even niet weet welke klap harder aankomt, uiteindelijk.

Geen opmerkingen: