zondag 13 januari 2008

Canadees raadsel


af en toe wil je toch wel eens weten of de loop er nog een beetje in zit. niet dat ik blog om de kijkcijfers, natuurlijk niet, daar gaat het niet om, daar sta ik boven, maar toch, op z'n tijd (zeker niet vaker dan eens per uur, echt niet) even in de bezoekersstatistieken spieken is volgens mij niet ongezond.
zo kom je er bijvoorbeeld achter dat er onverwachte piekjes in het blogbezoek zitten. onverwachte piekjes op onverwachte uren. onverwachte Canadese piekjes om precies te zijn. met steeds het zelfde IP-adres als afzender. en dan niet één gelezen pagina per keer, maar achttien of negentien achtereen. en dat dan soms twee keer per dag.
ik kan geen kaas van deze warme buitenlandse belangstelling maken. temeer daar er geen nader verklarende berichten worden achtergelaten in het reaktiedingetje. waarmee ik na de aanvankelijk zo mysterieuze M en de lange tijd onvindbare Ivo K nu opgezadeld zit met een onvervalst Canadees raadsel.

Geen opmerkingen: