dinsdag 29 januari 2008

help, we groeien uit elkaar


halverwege de naar later bleek vergeefse, maar verder lekker pittige wandeling naar de kofferwinkel (nee, dit is heel geen rolkofferje met een geel ritssluitingtrekkertje, u had nog zo gezegd dat u die wel degelijk kon bestellen, zo'n ouder model met een geel ritssluitingtrekkertje, maar dit is een rolkoffertje met een blauw ritssluitingtrekkertje), halverwege die wandeling dus, zeg ik tegen partner A, doelend op het seringenboompje dat ik onlangs in de tuin heb verplaatst, maar dat zeg ik er dus niet bij, dus ik zeg terloops dat het me benieuwt of het boompje zal aanslaan, waarop ze me doodleuk vraagt over welk boompje ik het in godsnaam heb en ik haar terugvraag hoeveel boompjes we dan wel hebben staan, waarna ze me nog steeds qua boompje volkomen blanko aankijkt en ik dus niet anders kan konkluderen dan dat we niet langer aan een half woord genoeg hebben, althans elkaars gedachten niet meer lezen en dus uit elkaar zijn gegroeid.

Geen opmerkingen: