dinsdag 6 maart 2007

meervoudig overbruggend kunstwerk


weet jij dat je hier over twee weken precies twintig jaar geleden voor het eerst kwam?, vroeg ie terwijl hij in mijn mond roerde. mwablmbla, antwoordde ik, want een goed gesprek in de behandelstoel van de tandarts wil nooit echt vlotten. maar ik wist het nog goed. dat ik na jaren tandartsangst overstag ging vanwege een enthousiast krantenartikel: drie jonge tandartsen, 24 uurs praktijk, speciaal voor bange mensen, voor mij dus. waarna eindeloze sessies met wortelkanaalbehandelingen, kreatief gerenoveerde tanden en kiezen en al twintig jaar de konklusie dat we "daaraan" toch ook nog een keer wat moeten doen. en dan blijkt een twintigjarige jubileum dus een uitgelezen moment voor de start van de bouw van een meervoudig overbruggend kunstwerk rechtsonder.

update: we zijn een feestprijs overeengekomen...

Geen opmerkingen: