dinsdag 20 maart 2007

112 minuten

erg vage foto van maar twee brandende ledjes
het is dat partner A op haar mobieltje een stuwmeer heeft aan ongebruikte belminuten, anders had ik toch zachtjes geweend na afloop van de acht minuten dialoog met de helpdesk na honderdentwaalf minuten wachten op kontakt. da's bijna twee uur wachten op de helpdesk van de provider die ik iedereen altijd aanbeveel. die vervolgens in no time konkludeert dat mijn modem te oud is en daarom stuk. omdat er maar twee ledjes branden. wat ik 's ochtends vanaf mijn werk, na nog geen halve minuut wachten, ook al had gezegd. maar nee, ik moest en zou live vanachter het modem verslag doen van het knipperen der ledjes. dus na het werk thuisgekomen was de wachttijd "meer dan een half uur". een eufemisme dat zelfs UPC nooit heeft durven uiten.
enfin, ondertussen al twee dagen zonder webverbinding. straks toch maar eens kijken naar een nieuw modem.
het goede nieuws is dat, als dit leesbaar is, ik weer on line ben.

Geen opmerkingen: