zondag 5 februari 2006

gekaapt toetsenbord


kwou toch nog even zeggen dat het niet aan mij ligt. ik wilde wel bloggen vandaag, graag zelfs, maar partner A moest zo nodig schrijven. partner A heeft gister namelijk deel zoveel van een hoogst inspirerende schrijfkursus gevolgd en had de geest gekregen. en als partner A de geest heeft kom ik er niet meer tussen. dan is de Mac de godsganse dag bezet. of beter gezegd: gekaapt. en wee degene die het waagt tussendoor een vinger op het toetsenbord te leggen. of het met heilig vuur geschreven nieuwe sprookje even onder aan de balk weg te zetten. dan is de wereld te klein, dan volgen hel en verdoemenis. om te beginnen!
dat schetst ongeveer wel mijn positie in huisje weltevree.
nou ja, en ik had gewoon niet zo veel te melden dit weekend. dat dan ook wel weer. dus dat het niet alléén aan partner A ligt (ik moet oppassen wat ik zeg, voor ik het weet moet ik vanavond eenzaam op de bank slapen...).
a propos: vergeten jullie dat allerliefste polletje van hiernaast niet?

Geen opmerkingen: