maandag 20 februari 2006

dankwoord (rustig voorlezen)

500
allereerst wil ik mijn gezin bedanken, mijn vrouw partner A, mijn bloedjes van kinderen L en J ook, en hond Z. zonder jullie stimulerende kracht was ik nooit zo ver gekomen. jullie hebben altijd achter mij gestaan, soms letterlijk, ook in tijden dat mijn blogkarrière een diepe dip vertoonde. dank daarvoor!
(regieaanwijzing: tranen en andere emoties, kamera 3, close-up).
mijn moeder bedank ik voor mijn troosteloze jeugd waar ik op terug kan vallen als ik werkelijk niet meer weet waar ik het hier over moet hebben.
(regieaanwijzing: knipoog, close-up, kamera 3)
en mijn kollegaas, op wie ik straffeloos maar anoniem mag schieten, dit jubileum is ook voor jullie!
(regieaanwijzing: wijzen naar kamera 1).
maar vooral ook bedank ik de talloze reageerders, want zonder reageerders geen voeding, zonder voeding geen inspiratie, zonder input geen output. dank je wel voor de 3265 reakties op dit persoonlijke weblog.
(regieaanwijzing: zwaaien en kushandjes, kamera 2)
dank allemaal, duizend maal dank voor alle vijfhonderd stukjes die ik mede dank zij jullie heb kunnen schrijven, dank je wel, dank je wel...
(regieaanwijzing: buigen, daarna beide armen in de lucht, kamera 1)

Geen opmerkingen: