donderdag 8 december 2005

bijpraten

versnellingsdopje
de muizen hebben het hazenpad gekozen!
het sprenkelen van ingestraald water, de ongewone helderheid van onze keuken in kombinatie met de dreigende taal alhier en niet te vergeten de wijze raadgevingen van de lezers van dit weblog, waarvoor mijn dank, hebben ervoor gezorgd dat we de muizen zonder bloedvergieten hebben kunnen verjagen.

eerder schreef ik dat mijn fiets het recente rijwielongeval ongeschonden heeft doorstaan. ik moet daar nu op terugkomen: het afdekkapje van het versnellingsapparaat is gebutst en geschramd (zie foto) en zal alsnog vervangen moeten worden. de verzekering van de tegenpartij schrijft me trouwens dat het ongeval mijn schuld was. mijn ribben protesteren hevig tegen deze stelling. ik slik inmiddels zwaardere pijnstillers.

de recente volksraadpleging heeft er toe geleid dat partner A en ik daags na kerst met de Smart naar de Côte d'Azur moeten afreizen. partner A en ik zijn tevreden met deze uitkomst en zullen daar als we ter plekke zijn voor de open haard met een flinke bel cognac op klinken. en nog eens. en nog eens. tot we erbij in slaap vallen.
volg de ooggetuigenverslagen!

kan iemand me uitleggen hoe ik hier geluidsfragmenten in de vorm van mp3 of zo kan plaatsen? ik sta te popelen om met assistentie van reageerder Pim de internetpremiere van zie German Blue Flames (zie gister) te kunnen hosten.

Geen opmerkingen: