zondag 4 december 2005

oorzaak en gevolg

zachte drop
als niet kollega D in mijn afwezigheid mijn droppot had geplunderd, als hij zich daar niet schuldig onder had gevoeld, als hij afgelopen maandag niet met een kompenserende zak snoep was gekomen, waaronder harde plakkerige individueel verpakte karamels, waardoor ik bij de eerste de beste beet een stuk van mijn linker hoekkies afbrak en ik dinsdagochtend naar de tandarts moest voor restauratiewerkzaamheden, als dit alles niet, dan had die aanstormende scooter gewoon rechtdoor kunnen rijden zonder mij eerst onderuit te hoeven schoffelen en had dochter L nooit gezegd dat ik nu loop als een oude man. zachte drop, kollega D, zoete zachte drop!
het wordt tijd dat ik wat nuttigs ga doen.
morgen weer naar het werk.
met de tram.

Geen opmerkingen: