donderdag 1 december 2005

teeveediarree


ik heb me noodgedwongen tijdelijk op de ochtendteevee geworpen. dat valt niet mee: het is alsof een strontemmer van kontinue journaalherhalingen, verkoopteevee en stommespelletjesteevee wordt geleegd in mijn huiskamer. maar laat nou juist zo'n verkoopteeveeprogramma de oplosssing voor ons muizenprobleem in de verkoop hebben: de Riddex Pro Digital Pest Repeller.
gewoon het apparaat in het stopkontakt steken en de elektriese bedrading in huis fungeert vanaf dat moment als een onzichtbaar ongedierteverwijderingskrachtveld met gebruikmaking van digitale impuls technologie en aangedreven door een echte Motorola Freescale microprocessor. geen muis, rat of kakkerlak is er tegen bestand. die vluchten subiet naar de buren.
dat klinkt toch logies en betrouwbaar? het toestel kost nu tijdelijk maar 65 euro. en speciaal voor mij, gedurende een hele korte tijd, snel bestellen, de tweede gratis. dus twee professionele digitale impuls technologie ongedierte verjagers met ingebouwd nachtlichtje voor de prijs van één. met ingebouwd nachtlichtje. reken eens uit wat alleen die twee nachtlichtjes al zouden kosten. ik ga d'r dus voor, tenzij iemand me alsnog een hele goede reden geeft om het niet te doen.

Geen opmerkingen: